keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Asioita joista pidän: Maantienharmaa

Maantienharmaasta tukasta on kyse. Sellaisesta kuin minulla itselläni on. Tässä on kysymys enemmän psyykkaamisesta kuin oikeasta pitämisestä. Olen kaikenlaisen kemikaalikammon ja vähän yllättäen aktivoituneen luomuhörhöilyn ja ehkä myös aktiivisen Tanskassa käymisen seurauksena alkanut ajatella, että en halua enää värjätä tukkaani.

Olen ollut viimeiset 10 vuotta enemmän tai vähemmän blondi, vaikkakin enemmän ehkä raidallinen sellainen. Viime kesästä alkaen olen ollut tietoisesti värjäämättä tukkaani ja oma väri on tuskallisen hitaasti kasvanut esiin.

Olen koko kasvatusprosessin ajan vaiheillut lähes päivittäin kahden vaihtoehdon välillä:
a) tukka näyttää aivan hirveältä, b) se näyttää ihan makealta, luonnolliselta ja aika rennolta, vähän hipiltä.

Pysyäkseni päätöksessä saada oma väri takaisin, haen inspiraatiota kaikesta, mikä edes viittaa maantienharmaaseen ja onnistuu silti näyttämään hyvältä. Tanskassa minun värisiäni naisia on paljon ja ihailen aina, miten hauskalta ja hyvältä he, ja hiuksensa näyttävät.
Tässä on muutama inspiraatiokuva Stockholm Street Style -blogista, näissä on myös tyyli minun mieleeni, eli kohdallaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti