keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Les Vampires asuu ehkä jo Lontoossa

Tunnustettakoon tässä, että en ole koskaan käynyt Lontoossa. Enkä missään muualla saarivaltiossa, enkä siinä viereisessäkään saarivaltiossa. Asiasta on tullut minulle jossain vaiheessa jo ongelma, joka on kuitenkin jäänyt ratkaisematta. Jostain syystä on ollut toistaiseksi aina kaikenlaisia syitä mennä jonnekin muualle ensin.

No viikonloppuna lähetin tällaisen kortin Lontooseen ystäväni pikkusiskolle. Se on kotoisin elokuvateatteri Orionin aulasta. Leffa on ollut arkiston ohjelmistossa joskus vuosia sitten. En ole nähnyt sitä, kortti on tarttunut mukaan puhtaasti esteettisistä syistä. Jos joku on nähnyt, niin kertokaa ihmeessä onko mistään kotoisin.

On mielenkiintoista ajatella, miten tuttavapiiriin kuuluu erilaisia ihmisiä hyvinkin pitkältä ajalta. Heistä saattaa tietää kaikenlaisia hyvin henkilökohtaisiakin asioita, vaikka ei ole koskaan varsinaisesti tutustunutkaan. Tämän kortin vastaanottoja on tällainen henkilö. Olen tuntenut hänet jo 15 vuotta, mutta emme siltikään varsinaisesti tunne toisiamme. Tästä huolimatta minulla on lämpimiä tunteita häntä kohtaan. Olen kiinnostunut hänen elämästään, tunnen vahvaa myötätuntoa, ihailen hänen määrätietoisuuttaan ja sitkeyttään. Tässä on todellakin nuori nainen, joka ei anna vaikeuksien lannistaa itseään. Olen jo muutaman vuoden ajan pohtinut, että minun pitäisi matkustaa Lontooseen sekä tutustuakseni Lontooseen että ennen kaikkea häneen. Se voisi olla hyvin mielenkiintoinen matka. Pitänee päättää päivämäärä ja kirjoittaa se kallenteriin.

Toivon kovasti, että kortti ilahdutti häntä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti